Direktlänk till inlägg 8 januari 2010

hard work, work i helgen! :(

Av Caroline - 8 januari 2010 12:18

jaa, jag vet att jag är dålig på att blogga. haha.

det är ingenting nytt! ;D  men jag har ju inte så mycket att

skriva om så det är ju inte så konstigt att det inte blir så mycket

som jag bloggar om!  ;)

jag har inte gjort så mycket under lovet, varit med kompisar, åkt skidor med killen och familjen! :D det var jätte trevligt!

sen så har det ju blivit en del festande med tanke på nyår och annat. :P haha.

mitt nyår firades med jny, killen, linnea och många fler. det var väldigt

lyckat och kul! synd att man inte har lov längre än man hade...

tycker att loven är en aning för korta, vilket är mycket tråkigt. plus att det är jobbigt att "ställa" tillbaka dygnet. haha.

jag är ju en natt människa så det är ju väldigt lätt för mig att vända på dygnet. 

i helgen ska jag inte göra något speciellt mer än att jobba. och det suger tycker jag!

jag skulle gärna vara ledig, men det hör väl till också att jobba! ;/



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 1 april 2010 22:11

japp, nu har man sportlov! :) visst, det har man ju haft ett tag men ändå! :) haha. vad har ni gjort för skoj då? ska ni kanske hitta på något skoj vad vet jag?! :P jag har själv gjort lite roliga saker som varit i sälen med pojkvännen och hans m...

Av Caroline - 24 februari 2010 11:33

imorse så var jag och min kille iväg till vårdcentralen med min mage! :/ gjorde några prover men har fortfarande några kvar att göra! :((suck, det är inte kul det. ikväll ska vi två iväg och äta på kinamuren med min pappa och mina syskon! :) seda...

Av Caroline - 23 februari 2010 22:05


det är verkligen super skönt med sportlov! :)  jag har längtat som bara den på att det ska komma, är så himla skoltrött. och jag känner att det kan verkligen behövas lov och kunna göra lite vad som helst!  vore roligt att kunna träffa lite komp...

Av Caroline - 30 januari 2010 19:20

vad ska man skriva för roligt här då? :p haha har haft ganska så fullt upp och har därför inte haft så mycket tid och sitta här och skriva.eller rättare sagt jag har väl suttit vid datorn, men totalt glömt bort detta! haha men man kanske ska bli ...

Av Caroline - 1 december 2009 15:44

det är helt sjukt hur vi människor kan skada varandra. och oftast så tänker vi inte innan vi handlar heller. även fast vi kanske inte menar att skada någon eller att bli skadad själv så händer det. tänk när man var liten, när det inte fanns någ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards